TheVampire
Administrator

Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:57, 22 Mar 2008 Temat postu: VC 2250 by Barbarossa |
|
|
Cytat: | No więc mi się powoli krystalizuje ładna turniejowa rozpiska.
Generał Wampir Lord:
9" ruchu, dwurak, save 2+ (hauberk), 6 kostek powera, mag czteropoziomkowy , book of arkhan, scroll.
Czaruje jak smok, a w h-t-h potrafi sobie poradzić, aczkolwiek raczej do rozwalania zwyklaków niż do walki z lordami przeciwnika. Imo warto mieć na czymś w armii S7.
Wampir do black knightów:
BSB, Dread knight, +1CR, balefire pike, enchanted shield, scroll
Dzięki niemu 10 black knightów z warbannerem ma +6 statica, a do tego wsysa treemany.
Wampir wspieracz
Mag dwupoziomkowy, jedna z mocy przyzywających (fell baty albo ghule), helm of commandment, periapt
Idzie sobie za armią w ghulach i pomaga leczyć/daje WS 6.
CORE:
5 psów
5 psów
6 psów + doom wolf
3 x 10 ghuli
SPECIAL
4 fell baty
10 BK + FCG + barding + war banner (podstawowy "młot")
6 BK + sztandar, muzyk, barding royal banner of strigos bardzo solidna propozycja na flankę)
RARE
Warghulf
Warghulf
Opcje:
Zobaczę jak często mi się uda nie wylosować vanhalsa. IMO ponieważ wchodzi albo forbidden lore, albo +2 power dice'y, warto zaryzykować - na 80% przynajmniej jedną popychczakę wylosuję na którymś z wampirsów. A 12 PD też robią miazgę. Ale jak zacznę przez to przegrywać bitwy, to pewnie wrzucę jakiś skład lorda z 4 poziomem i wszystkimi czarami.
Alternatywa na turnieje z ograniczeniem kostek powera jest też wampir mag 4 poziomu, ale zamiast +2 kostek mocy - inf. hate i +1 do CR, BSB bierze wtedy ghoulkina. Dość uniwersalne.
Zamiast jednego Warghulfa i batów spróbuję też kiedyś wziąć trochę wraithów z banshee, to drugi sensowny rare.
No i nie wykluczam dwuraka na małym magu zamiast przyzywania - w razie czego miałbym 7 ataków z S7 do rozmontowywania tanków. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|