TheVampire
Administrator
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:56, 22 Mar 2008 Temat postu: VC 2250 |
|
|
Cytat: | Cala armia wyglada od lewej tak: Varguf, Ghule, Psy, GG, ghule, GG, Psy, ghule, Vargulf. Baty umieszczam tam gdzie akurad beda potrzebne.
Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3
+2PD, Wszystkie czary, Summon Ghouls, Skull Staff, Helm
Idzie w bunkrze ghuli wraz z reszta magow, za cala armia. Wskrzesza dwa regimenty gholi po bokach (ew. moze nie miec zasiegu do obu, wtedy ten, ktory akurad jest bardziej narazony na walke. Na dwarfy lore shadow, na imperium metal Very Happy
Vampir Biegacz BSB,
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
Mv9, Ruch Ghouli przed bitwa, +1CD, Sv 2+, Som
Jesli przeciwnik ustawi sie nieopatrznie to szarzuje w pierwszej turze. Generalnie swietny z niego biegacz. Potrafi sam przepedzic driadki, zaszarzowac na kawalerie i inne takie. Generalnie ma byc tam gdzie jest najbardziej potrzebny.
Vampir Mag
Przyzywanie batow, Lvl2, BoA
Necromancer
Knows 1 Necro Spell
2xDispel Scroll
5 Fell Bats
20 Grave Guard
Heavy Armour; Shield; Standard, Champion
War Banner
Biora staticiem na klate wszystko. Z BSBkiem to +8 do CR Very Happy
14 Grave Guard
Great Weapon; Heavy Armour; Standard, Champion
Banner of the Dead Legion = 2xUS
Dzieki Helmowi i dwurakom beda wraz z vargulfami sklepywac co twardsze orzechy, w stylu STankow, drzewcow, kawalerii i innych takich tam...
3x10 Crypt Ghouls
2x5 Dire Wolves
2x Varghulf
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2250[/i] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|